Jag går upp astidigt..

Gör mig klar för att åka till lasarettet,har haft en oro sen jag fick tiden men samtidigt har det känns bra att få veta hur det står till,slippa fundera..

Har knappt kunnat sova,haft en stark ångest som trycker över bröstet den ger mig hosta och andnöd.Jag vet inte vad är det som orsakar dennna nu,är det allt det här med xxxx och EBP som blir så förtydligat igen..

Hursom helst så gör jag mig klar och vad händer,då ringer de från lasarettet och säger att de sökt mig hela dagen igår både på jobbet och hem utan resultat..

Vi kan inte göra mina undersökningar idag,de har missat en liten detalj de ber tusen gånger om ursäkt men de hade bara informerat om det de skulle och ge och med att jag fick en avhopp tid han jag inte få min kallelse som det tydligt står att jag måste vara utan min medicin 2dygn innan besöket!!

Så nu ska de skicka ut en ny tid till mig i nästa vecka,tråkigt men inget att göra något åt:(

Nu ska jag allafall till VC och ta lite prover som de ska skicka vidare så de finns där nästa vecka.
Så behöver de inte göra det på lasarettet utan har dem där redan klara när jag kommer.

Kram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback