Jahaa!

Går kvällsronden som vanligt,funderade på att göra ett till blogginlägg och tittar till ehh hej men vad kul:)
Det har hälsat på dubbelt med läsare!

VÄLKOMNA!!

För er som missat det då så var det premiär för fuskbyggarna idag och fy fan vad jag led med Pia,stackars människor vet exakt hur den där vanmakten och ångesten känns.Vad kommer hända,ska vi klara detta!
Hopp och förtvivlan möter varandra om och om igen!
Barnen är det stora orosmolnet,alla vet att mögel är farligt svart mögel är farligast och det var/är vårt hur fullt av kan man säga,väggar rasar ner mot grunden eller rasar var att ta i ok,men väggarna vandrar ner allafall och det är illa nog:(..
Tunga köksluckor rasar ner det är ju livsfarligt om barnen får på sig,hörnen på skåpen har salget hål i golvet rejäla hål,tänk om barnen skulle fått dem i huvut!
Alicia har redan haft tur två gånger 2cm ifrån henne föll en kökslucka ner och gjorde ett nästan 1½cm djupt och 5cm brett hack i galvet,den andra gången fick hon alla hyllor över sig när de helt plöstligt rasande ner.

Jag ska inte rabbla allt detta igen,för jag har gjort det redan säkert väldigt många gånger och ni är säkert trötta på mig redan!

Nästa vecka då är det vår tur och jag känner mer eller mindre ångest just nu!
Om man säger så här!!

Att se sig själv på tv och höra sin egen röst ljuda genom tvn är HEMSKT!!!
Men att se sina busar på  tvn det är underbart!

Ett helt dagis hihi!!

Bjuder på lite privata bilder!





Sov gott alla!



Kommentarer
Postat av: furman

Huu, jag vet hur obehagligt det är att synas i tv-rutan, och då var jag bara kyrkpublik men syntes två sekunder alldeles för länge. Bra att ni ställer upp iaf, och det ska bli kul att se hur Lennart sätter dit Curt! Tänk vad många andra ni hjälper genom att varna för den här skojaren.

2010-03-04 @ 11:31:16
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: tia

Skönt att ni får sätta dit den där fuskbyggaren ordentligt nu. :) Ska bli kul att få se er i tv btw. kram

2010-03-04 @ 11:41:04
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: jessica

Åh ja nu ska han få den fan!

Han har lurats klart!



Gulliga ni är som lämnar spår här,älskar när jag ser det puss

2010-03-04 @ 12:32:21
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Nästa vecka kommer jag sitta klistrad vid tvn 21.00 onsdag! Efter det programmet bör Herr Wrigfors inte få ett enda jobb till

2010-03-04 @ 14:49:23
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com
Postat av: Ruben K

Haha, vilka roliga namn ungarna har. Lycka till i programmet, hoppas ni sätter dit fuskarna!

2010-03-04 @ 17:15:29
Postat av: Stina

Oj vad spännande! Nästa program sa du? Måste verkligen titta. Kramar Stina

2010-03-04 @ 21:34:47
Postat av: HUSnrNIO

Oj har ni råkat ut för en sådan mardröm:O Såg programmet igår och led med familjen. Ena stunden arg, andra nästan chockad över att det kan gå till så. Kommer att se nästa program såklart. Inte för att gotta mig i andras olycka dock. Bra programidé att lyfta fram dessa lurendrejjare och få husbyggare att tänka efter både en och två gånger extra innan de bestämmer sig för att genomföra sin dröm. Kram till dig.

2010-03-04 @ 22:39:50
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: nathalie

kan vi beställla , dem sakerna du lovade nu ?...

jag har suttit barnvakt fast jag vart sjuk.

2010-03-05 @ 21:19:01
Postat av: Malin

Ja det är helt sinnessjukt vad man ska behöva gå igenom för att få sitt drömhem! Jag sitter vid tvn och kikar till veckan ;-) Så skönt att ni fick lite hjälp i ert hus av dom! /Kram Malin

2010-03-07 @ 10:23:53
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback