Lördag förmiddag...

Än så länge är det lugnt här hemma,barnen leker och gjort det ett bra tag:)
De leker Mamma,Pappa,Barn mitt hem ser just nu ut som en miniland av dockor och tillbehör.

Linköping eller Jönköping står det på dagens schema,vi måste välja kakel till sista duschen och handla till vår lilla tjej som fyller på tisdag.

Känns lite tråkigt att bara ge henne möbler när hon fyller men det är det hon behöver,sen har fröken ganska många leksaker sen innan så de kommer säkert få en ny betydelse när rummet får ett lyft,men känner jag mig själv rätt blir det någon leksak med;)..

Tog en bild på mina småtjejer igår innan läggdags och en tanke för genom mitt huvud!!
Sådan Mamma sådana döttrar:)



Ha en fin dag alla!

Puuussss!




Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Ni är så välkomna över!kram

2010-11-06 @ 11:40:14
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback