Mozart ♥

Min systers underbart fina lilla Mozart ♥


Att mista en mycket kär vän är som att någon tar en bit av hjärtat,det blir sakta,sakta fyllt igen med fina minnen av den man saknar,men inget blir någonsin som förut!
En älskad liten Mozart har idag lämnat min syster med familj.

Jag känner med er och mina tårar bränner och jag kan inte hejda dem mer!

Lille han ♥

Tänker på er och jag finns här om du vill prata!
Jag är stolt över dig syster min som kunde ta detta beslut att älska någon så mycket att man kan klara av att ta farväl!

Jag önskar att ni finner ro och mår bra,er älskade Mozart finns nu på samma moln som er älskade Pluto de springer omkring där uppe och vakar över tillsammans!

Massor av kramar!
/stora syster m familj



Kommentarer
Postat av: Vickan

Tack för er omtanke det värmer mitt upp i vårt kaos <3

2010-03-04 @ 14:20:07
Postat av: ronjaax

jag älskar honom å pluto

2010-03-05 @ 10:47:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback