Nej....

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva,men skriva vill jag,det är ett bra sätt att bli av med lite jobbigt.
Jag dränks just nu med obehagliga minnen allt liksom kommer sakta sakta för att öka takten upp som en vulkan inom mig,allt som jag försökt glömma kommer tillbaks.Min mardröm står bakom hörnet och väntar på mig.

En känsla av vemod tränger sig igenom mig,jag blir inte av med den hur jag än försöker...

Är så trött på allt så det finns inte ord,jag vill leva nu och jag vill inte lägga allt vi äger och har både i pengar och energi på detta mer nu!!

Jag får inte ge upp,jag är så nära att jag nästan kan ta på det...



Kommentarer
Postat av: Tia

Du klarar allt som du vill, fortsätt att kämpa, du kommer att vinna till slut. <3 Kräv en bamsekram av familjen, alla på en och samma gång. Kramar ger mer än vad man ibland tror :)

2010-03-10 @ 19:02:08
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Åh, vad trevligt att man får komma in igen :-) Har saknat din blogg! Kram

2010-03-10 @ 19:25:04
Postat av: jessica

Tia

Tack tror med på kramar:)

Puss



Hanna

Klart du får komma in min vän:)

kraaam

2010-03-11 @ 11:58:39
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback