Nu..

Sitter jag nog ner för sista gången idag,så nu gäller det att njuta av kaffet och lugnet som råder här hemma.
Jag har berikats med världens bästa barn,idag är jag så lycklig så jag rodnar av att bli så bortskämd...

Imorse smög Mirellah och Fiddelie upp,mirellah hjälpte Fiddelie iväg till skolan och gick sen själv iväg till skolan.
'jag fick snällt ligga kvar i sängen under täcket'  Underbart!!
En kvart efter Mirellah gått smyger Nathalie upp och väcker de små (inte Eddie som redan är vaken och ligger brevid mig ) Gulliga Nathalie tar med dem ner klär på dem och ger dem frukost,jag fick sova ut!!
Kvällen innan kom Kevin med min favorit glass Ben & Jerrys till mig,och nu kommer Robin för att hämta mig och köra mig till KIDZ!

Är de inte Världens gulligaste ♥













Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad gulliga de är dina barn :-), de bryr sig verkligen om sin lilla mamma! Inte konstigt att de blivit som de blivit, du är ju så gullig och Tomas verkar ju vara detsamma :-). Kram!

2010-03-31 @ 12:41:33
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: angela

Härliga ungar!

Många kramar

2010-03-31 @ 22:23:25
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gulliga barn du har!

2010-04-01 @ 21:13:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback