Ont i halsen...

Idag är vi lediga jag och barnen, jag har ONT i halsen riktigt ont haft halsont sen i lördags nu och idag kan jag inte svälja alls..

Det är som att det alltid är så när vi är lediga blir jag sjuk,men med lite ipren så kan det ske under:)
Barna stackarna har varit dåliga i 2-3veckor,när en blir bra så sjuknar nästa in..

Idag var det städning på schemat,men det får vi ändra till iordningplockning,jag får helt enkelt stå ut med damm och lite kladd en vecka till.

Ger mitt hopp till att Nancy kan hjälpa mig i nästa vecka ''hoppas''

Nu ska vi titta på Byggare Bob här:)


Kram alla och ha en fin dag!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback