Söndag..

Dagen har rusat iväg,beror säkert på att jag missat att man skulle dra fram uret en timme så helt plötsligt var klockan ett...
Jag tror jag har hunnit med det jag tänkt ändå med hjälp av barnen.
Vi har plockat undan,dammsuget,skurat,vikt tvätt och även tvättat tre maskiner och nu har vi precis kommit hem efter en god söndagsmiddag,som vi blev bjudna på av min Mor och Far så nu sitter vi här mätta och belåtna...

Nu återstår det bara att bada barn,klippa naglar och kamma hår innan det är läggdags för de små och söndagsfilm för oss stora..

Hoppas ni haft en fin söndag!

Kraaam!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback