-

Här ser ni mina fina killar på väg hem från Mormor o Morfar..

Vi fick som alltid underbart god mat och trevligt sällskap ♥

Robin och Kevin hann smita innan kameran kom fram :-(...

Mina fina föräldrar ''älska''

Tack för ni finns♥


Lilla söta Gulliga RONJA!!

Titta vad jag fick idag!



Inuti detta fina paket låg det en converse sko '' jag älskar converse''



Underbara Lilla barn♥ som ger mig en present!!

Tack fina Ronja,jag blev så glad!



Nu är vi hemma igen och nu är det inte lika lätt att hålla mina tårar från att falla.

Älskade Lilla Ozzy ♥ är ny duschad och börjar bli klar för avfärd.

Det här är utan tvekan bland det svåraste beslutet jag fattat,kommer säkert aldrig vara säker på att det är rätt beslut :-( ...

 

Varför??

Både stora och små har svårt att säga Hej då!!

 

Nu ska jag ta en sista promenix med Ozzy,jag vet att han får det bättre utan oss och att han inte kan få det bättre dit han ska ända är de en smärta i mitt hjärta..



Kommentarer
Postat av: Angela

oooh vad söt hon är din mamma! ja din pappa oxå ni är ju jätte lika :-)går inte att ta fel på att dom är dina föräldrar :-D

stor super kram!

2010-05-31 @ 22:59:59
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback