Fryser..

Tusan vad jag fryser,naglarna är helt blå och jag har frossa,känner mig helt slut i hela kroppen.
Hela den här dagen känns som om den varit väldigt lång...

Sjuka  barn är svåra att underhålla,men jag har gjort mitt bästa kan jag lova:-)..

Vi har bakat banankaka på begäran från Fiddelie som missade sin skolresa ''lilla tjejen'' .
Superenkelt och mycket gott!

Vispa 3ägg och 2dl ägg till ett hårt skum.

Blanda i 2msk vaniljsocker,2msk bakpulver,1kryddmått salt och kanel efter tycke!

Smält 200gram smör/margarin ''låt svalna'' mossa undertiden fyra välmogna bananer.

Rör i 5dl mjöl i smeten och tillför bananröran och smöret!

Smörja och strö valfri form ( det räcker till två av dessa former )



175grader i mitten av ugnen i 45 minuter!



barnen gillade dem och höll dem sysselsatta en stund...

Sen gick vi ut och hämtade in tre små goa' kaniner:-)




Vi har fått i oss lite glass idag med :-D

Åkt lite bil med ;-)


PÅ med bältet lillebror ♥


Min bara min ''säger Melwin''

Ozzy undrar vad vi gör:-D



Lite bilder på mina fina vita stolar!

 

Alicia somande i soffan lilla tjejen.

Kram alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback