GodMorgon!

Det var det en  stund sen det var här:-D..

Vaknade extra tidigt idag,vet inte varför :-o jag som brukar vara så seg på morgonen är ganska pigg idag.

Var ju hos läkaren igår (min läkare är borta maj ut ) och den läkare jag hade igår ville absolut att jag skulle träffa en läkare till redan på fredag helst innan :-D jaja så nu ska jag på läkarbesök en gång till denna vecka:-(..

Klippkort våre ju inte fel;-) så ofta som jag går där, hursom helst så ville farbror doktorn inte överhuvudtaget låta mig jobba mer än max 4 timmar de dagar jag jobbar och vila och ta det lugnt den övriga tiden...
Tror jag lyssnar på det,eller jag har inget val tyvärr för det finns ingen mer att ta av!
Min kropp har sagt ifrån på alla vis den kan!!

Så idag börjar jag kl 14 och jobbar till kl 18 och då måste jag se till att jobba effektivt de timmar så jag hinner allt jag ska då,så de andra på kidz slipper göra mina sysslor.

Nä nu ska dra igång en kanna kaffe till,min kopp är tom och jag är mer kaffesugen!!

Ha fin förmiddag vänner!

Kraaam!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback