Hemma igen....

Vi åkte trots allt jag,Mirellah,Alicia,Melwin och Eddie vi skulle bara vara ute  hela tiden och vi höll oss lite för oss själva:-)..
Tipspromenad och lite kamper tusan vad duktiga de var på att hitta på frågor,de är ju bara 12år ♥
Fika i det gröna..
Det var så trevligt och det känns bra att vi åkte ( Mirellah var så ledsen )...
Kameran glömde jag i bilen så det blir inga bilder :-( dumma minne.

-jag klarade att ta med mina barn helt själv och orken höll :-)..

Imorgon är det jobba mellan 14-18 (med ett undantag för ett läkarbesök på eftermiddagen )

Nu ska jag se om jag orkar fixa med det jag inte hann tidigare idag :-D

Kram på er och ha en fin kväll!

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback