Trevligt...

Kom nyss hem,vi har firat min underbara Mormor o Morfar.

Supergod mat och trevligt sällskap,önskar nästan att kalaset aldrig skulle ta slut.

Jag gjorde ett big misstake ''glömde min kamera'' men Lotta tog lite bilder åt mig:) 'det tackar jag för'

Bilder kommer med andra ord senare.


Nu har jag försökt att plocka undan lite här hemma igen, men den där orken den finns inte:( Vart är den??!
Är mer sugen på att gå en sväng (helst med Ozzy,men det går inte för han har ju åkt hem) saknar den lille vite snyggingen även om han var rätt busig sista dagen hihi!


Så jag tog på lille Katvig sitt koppel men han visade ganska tydligt att han inte var intresserad.

Till och med kattlådan var bättre:D...

ha en fin kväll!

 

kraaam!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback