Dagens Tips!

24 dagar kan vara en lång väntan,när man är liten!
Med dessa kalandrar går med säkerhet dagarna lite,lite fortare till Jul.
Figurer med många tillbehör gömmer sig bakom luckorna..

688922fd150f_Main400                              1HELLOKITTY
Minns när jag var liten hur spännande det var att få öppna dagens lucka!

Just nu har vi extra bra pris på dessa två!!
  "bilderna är direktlänkar"
  





Tänkte att jag skulle vissa er några av alla fina saker jag köpte igår,tar lite i taget annars tror jag ni tröttnar ;-)


 


Ha en fin kväll alla fina ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Jamen självklart kan jag köpa med såna till dig! Du menar de små när du skriver koppar va? ;)

Vi åker ju ändå förbi ödeshög o så på vägen hem, så det ordnar sig. :)

Jag ska gå och lägga mig nu, men skicka gärna ett mess, eller ring mig i morgon så jag vet hur många jag ska köpa! :)

070-4902520



Kramar!

2010-11-18 @ 00:32:33
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Ni får framföra er önskan till N;).Åh,var har du köpt tofflorna,ska köpa ett par nya till mamma.kramis

2010-11-18 @ 06:35:13
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Cecilia

Kitty kalendern har jag funderat på till mina båda tjejer då de älskar Hello Kitty.

2010-11-18 @ 08:49:29
URL: http://www.caessa.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback