Ny vecka igen...



Vad fort det går,dags att ändra sida (igen)



Den här helgen har varit riktigt bläää,men med andra ord kan det bara bli bättre nu :-D eller hur?

Min blogg har strulat precis hela dagen och det har varit något tokigt med IT med!
Lika bra det,hade inget kul att skriva och jobba har jag inte kunnat heller :-(.
Men baka det kan jag ;-)
Blev en liten hitta på chesecake!



Som jag själv inte kunde äta,åh kan jag bli bra snart!
"inte för det gör något viktmässigt,men fy tusan vad jag mår skit när jag ingen mat behåller"

Sov gott alla fina!




Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Vi hoppas att denna veckan blir bättre vännen!kram fina du

2010-11-22 @ 06:07:32
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda Olsson

Ja gör så!



Duktig du är som bakar och står i, synd bara att du inte kan äta... :( Tycker så synd om dig gumman! :(



Kramar till dig!

2010-11-22 @ 08:58:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback