Vad är det som luktar???

hela familjen är på jakt,det ligger en tung "äcklig" bajslukt här inne!!
Vi har sökt igenom hela nedervånningen...Men hittar inget!!

Lukten är kvar! Den går mig nerverna!

Blääääääää!!!

Efter mycket om och men hittar jag boven!



Lilla pluttan :-( stackarn hade vart på lådan men korven den satt fast!
Så nu sitter hon här nybadad och luktar mumma igen!




Nu ska vi snart gå och äta god mat och fira!
VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!
MIN PAPPA!
SÅKLART!


Ha en fortsatt fin lördag vänner,min kommer bli Toppen!
Kram/J



Kommentarer
Postat av: Tina

Naaw stackarn :(

Hon uppskattar nog att hon är ren igen, katter är ju väldigt renliga av sej :)

2010-11-13 @ 17:42:48
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Hmm,konstigt men vi har oxå den lukten hemma men jag har inte lyckats lokalisera den ännu..kram och hälsa kamrern som M brukar kalla honom

2010-11-13 @ 18:16:02
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda Olsson

Lilla sötkissen då!



Nej kära du, jag har inte fått ett endaste mail... :/

Och jag har inte fått nått från o-råsa om tävlingen heller, så det kanske är fel på min också? Eller hotmail överlag?



Skriv i en kommentar annars i stället, så publicerar jag den inte om vi ska va lite hemliga ;)



Puss!

2010-11-13 @ 21:25:35
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sv; Ja, det finns inget bättre än vitt tror jag! Jag har fått dille på vitt så mannen blir snart galen här hemma tror jag :P "-köp mer färg", enda jag tjatar om! ;) Ne, inte så farligt kanske, men nästan! ;)



Så kul att fixa o trixa hemma ju! :D

Kul att ni ska börja med barnrummet, det är ju roligast nästan! :)



Puss!

2010-11-13 @ 21:46:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback