Började...

Började med att skriva här flera gånger igår,hade mycket jag ville skriva och det började så bra....MEN!
Det kom hela tiden något i vägen ''läs huvudvärk''  och så tappade jag bort mig..

Nu sitter jag här och försöker mig på ett nytt försök :-D...

Vi planerar och styr inför kommande renovering (som vi har längtat att få allt klart) vi snålar på en del för att kunna lägga mer på det vi känner är viktigt och det ser ut som om vi får ihop allt riktigt bra!!
Framåt feb-mars ska det nog vara klart om allt går som det ska...

I vårt nya kök ska det lyxas till med enkelheter,det ska finnas massor av praktisk förvaring och gott om plats och lätt åtkomligt ska  det vara,det kommer att blandas mellan gammaldags lantlig stil med det moderna.

En latte maskin ska vi ha och kolsyra vid vattenkran,kanske en riktig köksmaskin med,allt för enkelt mat och bak.
Vit pärlspont ska vi ha med fina hyllor i vitt som jag kan ställa fina burkar och porslin på..

En ny servis ska vi med kosta på oss!!

Så nu kära ni vill jag ju ha tips,i mängder på vart jag hittar dessa prylar och tips på ett bra kök!

Kram på er alla!






Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Åh va avundsjuk jag är! Så himla kul att renovera ju! :)



Kram

2010-10-24 @ 18:02:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback