Nu...

Börjar vi på riktigt allvar,vi har fått klartecken att börja med kök,hall och ytterväggar!
Härligt!

Äntligen mina vänner så vänder det tror jag,precis som en olycka aldrig kommer ensam,"så vänder det då vänder på riktigt"

Vi tackar framför allt Morfar och Mormor som hela denna tid stöttat och hjälpt oss,funnits där när det varit tungt!
Ni är mina förebilder för alltid,kan jag bara komma en liten bit på vägen för att bli som ni så kommer mina barnbarn få den bästa Mormor och Morfar man kan ha!
För det har jag Världens bäst Mormor och Morfar,älskar er sååå mycket ♥
Det är mycket tack vare er som vi orkat kämpa på mot försäkringar och bostadsgaranti!

TACK!!

Nu ska vi lite sent ifs att lägga våra små troll och sen försöka låta detta sjunka in!








Kommentarer
Postat av: annika

Oh vad kul,alt brukar vända och nu gör det för er....grattis

2010-10-11 @ 22:25:36
Postat av: Jessica

Tack snälla!

Jag är så himla glad <3

Har du tid så kom och planera kök med mig ;)



PUSS!

2010-10-11 @ 22:51:55
Postat av: Malin

Låter ju toppen!!!!

/Malin

2010-10-12 @ 08:30:03
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: Zara

Lycka till nu!!

2010-10-13 @ 08:45:45
Postat av: Caroline

Gud vad glad jag blir för er skull!!



Kram

2010-10-13 @ 09:34:06
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback