Ny vecka..

Den sista veckan i oktober och snart det slår över till november efter det närmar sig julen med stormsteg.
Hur fort går ett år egentligen :-o...För fort tycker jag!!

Vädret ser ut att kunna bli bättre idag inget regn än allafall och jag kan skymta lite sol -Härligt!
Måste skicka en stor mängd med Tradera paket så jag vet vad jag gör ikväll allafall :-D och innan det ska jag jobba...Hoppas på mycket att göra på kidz idag :-)..

Nu hoppa in i duschen och göra mig klar,hoppas ni alla får en fin dag!

Visst ja kom på en sak!!!


Jag tänkte jag skulle ha en liten tävling här på bloggen denna vecka,vad tycker ni om det?

Krambanan!








Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Haha, jag vet. Han gick in för sin sång till tusen! ;)



Tävling tycker jag låter som en toppenidé! :)



Kramar

2010-10-25 @ 09:05:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja tiden bara rusar iväg! Det slog mig igår att det bara var två månader till julafton. Mysigt!



Tävling låter roligt!



Kram

2010-10-25 @ 10:04:38
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Elin Josefsson

Tävling tycker ja låter som en toppenidé!

Hoppas allt är bra:)

Kram

2010-10-25 @ 17:37:17
Postat av: Cecilia

Tävlingar är alltid roligt :)

Hoppas du haft en bra dag!!!

2010-10-25 @ 18:15:46
URL: http://www.caessa.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback