Funderar.. "varför jag missade att trycka på spara o publicera" IGÅR!

På vad jag gör uppe!!
Borde inte jag sova nu som de flesta vettiga jordbor som ska upp tidigt,tidigt redan gör!
Men jag är ju inte som alla andra jag :-D...

Har haft huuuur mycket som helst att göra på kidz idag,full fart och hej hå!! Så underbart,ju mer det är att göra desto bättre är det!!

Härliga vårnyheter som jag bara måste få visa er!

Hinkar,spadar,vattenkannor och skottkärror härliga färger i plåt!

jabajaba2jabada


jbadajaba1
Håvar och insektsburkar med förstoringsglas
jjjjjjjjpage58-1013-full

Springcyklar i härliga färger!
109341_1109343_1109342_1

Håll med om att det är fina grejer jabadabado har!


Nu är det sängen som gäller,börjar känna av huvudvärken igen "panik" den som hållt sig borta i hela dagen!

Puss o Kram!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag har alltid tid för dig vännen !!! VI hörs ikväll ! puss

2011-04-07 @ 08:37:48
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Vattenkannorna i plåt var underbara! Är det myror på?

2011-04-07 @ 12:48:21
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback