Minns ni fjärilen...

När vi har det som jobbigast och smärtan blir för svår att bära då dyker det upp en fjäril.
Den flyger runt oss och nästan snuddar vid oss,den vill ha vår uppmärksamhet....

Igår när jag och Thomas satt och pratade och tänkte på Pappa,hjärtat värkte av saknad!
Då dök den upp igen,flög precis intill mig runt och runt och landade på Thomas hand satt kvar en lång stund,sen
flög den vidare och satte sig på mitt väggord Families och runt en liten stund kanske en halv minut runt oss och sen landade den på Are och efter en stund på Lycka!!

Jag vill tro att det är du Pappa och när jag sökte på detta på It inatt så fann jag att Fjäril betyder själ lycka och glädje!!
Läste även om fler som varit med om just detta efter att misst en nära och kär vän!

Visst vänner är det min Pappa som visar att han är här hos oss ♥

 



Kommentarer
Postat av: camilla

ja det är det jessica min pappa är en fågel han finns hos mig



2011-08-14 @ 21:44:20
Postat av: tia

Det tror jag med gumman :love:

2011-08-14 @ 23:16:15
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: Fröken M

Hundratals styrkekramar till dig min fina vän !!



:love:

2011-08-15 @ 11:01:44
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Fint! Så är det nog. kram



2011-08-15 @ 21:56:07
Postat av: furman

En sån var det ja, precis en sån! Igår satt den på anslagstavlan i köket på jobbet. Och hemma har jag en likadan som tar sig in om och om igen, fast jag släpper ut den. Inne hos Juliana och Lasse flög det runt en också. Jag börjar känna mig förföljd av nässelfjärilar! -fast på ett trevligt sätt.



;-):love:

2011-08-16 @ 07:59:49
Postat av: Anonym

tänker på er !

det är din pappa Jessica:love:

2011-08-16 @ 13:06:20
Postat av: Jessica

Klart det är din pappa Jessica! Min morfar gick bort för 21 år sedan, men ibland känner jag honom att han finns här hos mej=)!!!! Ha det så bra! Kram



:love:

2011-08-16 @ 19:44:49
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så är det! Kramar <3



Julia



2011-08-17 @ 19:06:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback