Rutiner...

Nu är det dags att ta tag i alla vardagsrutiner,det funkar inte att ta varje det som det kommer längre.
Efter en morgon som bara gått helt fel,matsäck,rivande efter badkläder,för långa byxor  barn som inte vill bada!
Thomas som vill vara snäll och låta mig sova ( har varit vaken inatt med Eddie som haft ett näsblod massor av blod som aldrig ville sluta droppa ) väcker mig först 07:27 bussen går 07:35 eftersom han inte hittar barnens badkläder vilka är hos Mormor..


Sådant här är rena paniken när man mår som man gör just nu!!

Så nu måste jag rycka upp mig och ta tag i alla rutiner,barnen ska inte behöva lida för att jag är som disktrasa i huvudet!

Så nu måste jag skapa mina rutiner igen,bland annat fixa allt kvällen innan gå upp med barnen och Thomas på morgonen..Lära mig scheman och komma i säng i god tid på kvällen!!

Usch,jag känner mig som det värsta sämsta Mamman i hela världen just nu :-(....

Mina fina älskade barn -Älskar er så mycket!!

Jag ska ändra på detta nu,ni ska känna er trygga med att jag har koll på läget lita på att jag hjälper er!





Kommentarer
Postat av: Furman

Snälla du döm dej inte så hårt, alla inklusive dina barn förstår om du är som en disktrasa i huvet just nu! Ta hand om dej!



2011-08-29 @ 15:26:52
Postat av: Millan

Tack för att du kommenterar!



Du är absolut INTE sämsta mamman i hela världen! Du är bästa mamman i hela världen för dina barn! Tänker på er alla!! kram kram

2011-08-29 @ 19:55:04
Postat av: Hanna

När man själv stiger tillbaka så får andra chansen att växa och ta mer ansvar. Låt det vara lite kaos på morgonen men hjälp barnen att förbereda själva på kvällen innan! Du behöver unna dig sovmorgon! kram



2011-08-30 @ 06:55:50
Postat av: Fnulan

Hej fina!!

Visst är det skönt men trist ändå, man vill ju bara vara med sina kära!!

kRAM

2011-08-30 @ 08:29:12
URL: http://fnulan.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback