Tro jag vill känna tro..

Minuterna blir till timmar,timmarna blir till dagar-Varför min älskade Pappa!

Från en minut till en annan kan hela livet förändras,min trygghet min underbara Pappa!
Livet mister sin mening,man lever men ändå inte,jag stannar och vill inte starta igen inte utan min älskade Pappa!
Men så känner jag att du finns inom mig och du ger mig kraft att ta en liten bit  taget,Pappa du finns för alltid!

Jag trodde jag visste vad smärta,glädje,sorg,kärlek och lycka var-Men det gjorde jag inte!!
Men nu gör jag det!!

Älskar dig Pappa!!

Mamma och Vickan älskar er med och finns här för er tills den dag jag ska möta min älskade Pappa igen!
Vi är en del av Pappa och vi har varandra-Pappa för oss samman och det gör han mer än någonsin nu!
Även om vi inte kan se det just nu så är det Pappa som hjälper oss alla att klara det här -Precis som han gjorde innan!!

När jag sitter och skriver det här och tårarna rinner nerför min kind så kommer det in en fjäril ( Mamma,Vickan ni vet vilken) flyger förbi mig sakta och flyger upp och sätter sig på mitt väggord LYCKA!!


Är det ett teckan på att Pappa finns här och ska ge oss Lycka igen?

Jag vill tro det!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att du kommenterar!

Jag gråter när jag läser det du skrivit. Men jag vet att din pappa är med er, precis som min pappa alltid är med mig. Det är det som får mig att orka fortsätta utan min älskade pappa, även om det är så oerhört tufft många gånger. Och visst är det din pappa som visar dig att ni ska känna lyckan igen! Kram till er allihopa och tänk på alla fina stunder ni fick tillsammans det gör det lite lite lättare! Kram



:love:

2011-08-06 @ 14:26:31
Postat av: Anonym

Naturligtvis är det din pappa han kommer för alltid vara en del av dig.

Säger som vi sa till våra barn när deras gammelfarfar och kusin gick bort, de sitter på en molntapp och dinglar med benen och håller ett vakande öga över oss. På natten lyser deras stjärnor på himlen och hjälper oss hitta rätt...

Många kramar till dig och hela din familj, mamma och syster med familj :love:

2011-08-06 @ 15:11:07
Postat av: Hanna

Åh vad fint du tänker! Så måste det vara. kram



2011-08-06 @ 16:08:04
Postat av: Julia

Såklart det är din pappa! <3

Kramar till dig och familjen!



2011-08-06 @ 18:13:01
Postat av: camilla

jessica och vikan och marita jag är helt säker på att din pappa /jonny är med er .../ camilla



2011-08-06 @ 22:30:57
URL: http://presagautestara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du kommenterar!

Så fint du har skrivit. Jag får tårar i ögonen.

Tänker på er.....

2011-08-07 @ 10:26:02
Postat av: Ns





:love::love:

2011-08-07 @ 16:23:29
Postat av: furman

Jag har haft en nässelfjäril eller påfågelsöga i mitt hus flera gånger sedan i torsdags..... Då tänker jag på din pappa också.



2011-08-08 @ 08:32:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback