Barnen busar och bråkar med varandra..

För fullt och det är ett himla liv på dem,de är pigga -Friskförklarade!!
Leker och har kul allt börjar bli som vanligt!
Alicia är fortfarande lite hängig men inga utslag bara lite kli på ryggen!

Allt börjar återgå till det normala imorgon blir det dagis och skola för barnen igen!

Precis när allt lugnar ner sig och barnen är friska,dåå börjar jag må illlaaa riktigt jäkla illa :-(..
Känner mig febrig,huvudet dunkar och kroppen värker illamåendet är hemskt!!

Är det min tur eller är det bara tröttheten som visar sig så här,en månad utan ordentlig sömn sätter väl sina spår?

Har inte lust md något idag ,tänker bara göra det jag måste!

Vad hittar ni på idag vänner små?

Kramen



Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Håller mina tummar för att det inte är något på G hos dig.

Men det brukar ju tyvärr vara så att mammorna blir sjuka när alla andra är friska. Har något att göra med att vi inte har tid att bli sjuka innan.



Jag har en hemsk känsla av att jag kommer få tillbaka magsjukan en gång till. Bara för att jag lider av emetofobi så skulle det inte förvåna mig. :(



Håller tummarna!

Kram Kram

2011-02-07 @ 13:37:46
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Fröken M

nää... jag hålle tummar och tår för att det bara är tröttheten som spökar i kroppen på dig !! inte bli sjuuk nu ! Här putsas det fönster och speglar idag... så jäkla tåkigt, men nu börjar jag äntligen se en ände på det här jäkla städandet ! måtte lägenheten bli såld nu !! kramar

2011-02-07 @ 15:04:17
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Åh vad skönt att barnen mår bra! Mindre kul att du nu mår illa :-( Jag tror och "hoppas" att sömn botar dina besvär vännen. Inte konstigt om du mår dåligt pga. sömnbrist!

Skickar en stor kram <3

2011-02-07 @ 15:39:26
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback