Fredag...

Bästa veckodagen på hela veckan,det är lite som våren!
Med Våren kommer alla förhoppningar om en fin sommar,precis som fredagen ger en hopp om en mysig helg!

Är hemma med sjuka barn,så det gäller att göra det bästa av det hela.
Har en hel del att hinna med innan det blir soffan och fredagsmys!

Vilket innebär att en smart Mamma hittar på något kul till de sjuka barnen,så mamman kan jobba flitigt hihi!!
Tänkte jag skulle hinna med lite pyssel hemma (städa) med till helgen!Vilket jag kan göra när jag jobbar hemifrån..Telefonmöten är guld värda ( jag kan plocka och prata på samma gång) har aldrig kunnat vara still när jag pratar i telefon,så det är perfekt att kombinera samtal med städning ( städningen blir ju lite roligare då med)

Lilla Kissie är för andra gången denna vecka på spa på Mycket Tassar

Bor ni här i närheten då tycker jag att ni ska boka en tid där,de är underbara med djuren och de blir så fina!
Ring Lisa eller Lotta på 0144-33380!!
Äve våra små fyrbenta behöver känna sig extra fina ibland tycker jag :-D..



Fredag vad hittar ni på då?

Kramelikram!



Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Tjusigt det blev fina du,hoppas du fick sussa gott sen kram kram

2011-01-21 @ 12:35:14
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Fröken M

Här blev det givetvis städning IGEN !? ugnen och frysen jhar fått en rejäl omgång, badrummet likaså ( Nu är det bäst att C kommer hem med en STOR påse smågodis som belöning sen )

Ikväll blir det familjemiddag/kalas för min pappa som fyllde år tidigare i veckan och jag ser fram emot god mat som jag slipper laga själv :) Kramar

2011-01-21 @ 14:41:50
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Kul med spA!!!

2011-01-22 @ 21:59:14
URL: http://joosefinea.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback