BedTime...

Förlåt mina fina vänner att min uppdatering suger skit idag med :-(...
Men idag har jag haft fullt upp hela dagen lång,jag har inte äns hunnit få i mig en matbit på hela dagen.

Jag har plockat undan,dammsuget och skurat,tvättat och hängt ett par maskiner tvättat sängkläder.
Och så har jag tagit kort på båten och gått Meya ( som för övrigt mår mycket bättre )tagit prover
på min körtel och pratat med kirugen..
Cyklat till kidz där vi har förberet för morgondagen,cyklat hem igen och fixat hemma i ett par tre timmar
och nu ska jag snart sovaaaa...



Hoppas vi ses imorgon vänner!



Klockan åtta imorgonbitta ska jag slänga mig på cykeln så nu är det dags söva!!

Kramelikramen



Kommentarer
Postat av: Hanna

Dregglar ymnigt!



2011-07-27 @ 22:47:21
Postat av: Caroline

Dina uppdateringar "suger inte skit". Du uppdaterar ju väldigt ofta men jag tycker inte du ska känna någon press att göra det. Det var en väldans massa andra saker du hunnit med under dagen också! :)



Kram på dig!



2011-07-28 @ 10:16:38
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Åh, jag önskar att ja bodde närmare så jag kunde komma och fynda... :love:

2011-07-28 @ 11:01:43
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback