Halva listan-Klirrad!!

Heja mig!!
Nu börjar jag beta av listan med måsten för dagen!! Det är en bit kvar men jag är på god väg.

Allting känns mycket lättare när man fått en del gjort ( som jag inte fått på hela veckan ) ojoj så
lat jag varit...Är man inte riktigt ok,måste man få slöa till tycker jag ;-)..

Nu ska jag ta en liten kafferast med grannen och sen är det sätta fart som gäller!

Funderade på att bli hund i mitt nästa liv,vad jag än har gjort idag så har Meya busat,vilat och ätit-inga måsten
där inte...Fast det är nog ganska tråkigt att vara hund ändå!!

Eller vad tror ni?!



Kommentarer
Postat av: joHannah

Men åh så söt hon är nedbäddad och allt =) Nej hund skulle jag inte vilja vara, fy så utsatt man skulle kunna bli i fel händer. Men hamnar hos någon fin människa så skulle man nog ha det lika gott som Meya.

2011-07-07 @ 20:55:22
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: nettan

Hon ser ut att ha det jättebra! Med kudde och täcke och allt.



enkla nettan

2011-07-08 @ 21:12:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback