Jag måste vara lite smått hysterisk!!

53 bilder ja ni hörde rätt jag tog 53 bilder på Donkey'n!!
Det måste vara lite galet inbillar jag mig :-D..
Ähh vad tusan!!
Hur som helst,vill ni veta en sak!?

Den var bättre än jag vågat drömma om!

Nu ska jag bara lära mig den också,det är lite nytt och öva de behövs så man kan dema den bra!
Men inget som jag tror kommer ta lång tid!!
Känns bra att Frida kommer på torsdag och visar hur man ska göra och de små extra tipsen man kan få så mycket nytta av när man demar en vagn.

"bilder får ni lite senare,måste fixa ut dem på www.kidzshop.se först"

Nu har jag kramat mina busiga pojkar,de ska snart i säng,de ville följa med Pappa som skulle skjutsa
Nathalie till bynn innan sängen kallade..Själv tar jag nu och trampar iväg min mil för tredje gången denna vecka "nöjd" Heja mig själv och min fina cup cakes bike!!
Regnet hänger i luften men vad gör det nu när jag redan har packat upp Donkey'n!!Då ka jag bli dränkt av regn!!


Kram alla fina!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad du är duktig med cyklandet! Heja, heja!



2011-07-21 @ 21:26:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback