Förlåt....

Mina vänner för jag inte hann med bloggen igår,skäms på mig!!

Fullrulle hemma o på KIDZ ...
När jag kom hem var det gå ut och leta på min rymling Mellebellebus!!
Äta kvällsmat,plocka undan och försöka få i säng en sådär fyra vilda barn "vad är det med mina barn som aldrig vill sovaaa numer innan klockan 21.30"...Sen var det dags för kvällspromenixen med lilla Meya....
Tvätthögen den ser likadan ut nu som igår!! det får bli dagens prio ett efter jobbet!!

Så nu var det dags för jobb och dagis igen!!



Jordgubar är sommar för mig!!'
Gillar ni jordgubbar vänner?



Ha en underbart fin dag mina fina!

p,s nu varnar de för åska igen,grrr gillar det inte när det blixtrar och smäller på samma gång!



Kommentarer
Postat av: joHannah

Åh så gott det såg ut med jordgubbar! Här finns det alltid en påse i frysen, inte alls så gott som färska men det funkar i filen =) Idag är hela familjen ledig så det blir en promenad till stan, ska gå förbi torghandlarna och se om de har något smarrigt i sina frukt/grönsaks stånd! Ännu ingen åska här...Hoppas du slipper du med. Ha en bra dag!



2011-06-09 @ 09:36:20
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/
Postat av: nettan

Jag önskar att det gick över ett rejält regnväder snart för det är fortfarande kvavt, tror skogen behöver en rejäl dos också.



Åt mina första jordgubbar igår, tyvärr har jag inget jordgubbsland själv, det är ju dom man plockar själv som är godast.



Håller med, det kan bli lite surt!



enkla nettan

2011-06-09 @ 12:51:58
Postat av: Linda

Ja fyyyy på dig som missade o blogga ;)



Jag är tyvärr allergisk mot jordgubbar. äter jag en så svullnar halsën igen totalt. Men dom luktar gott iaf :)



Fick hem mina ursöta plåtburkar i går. Kika gärna in på min blogg o kolla på dem.



Önskar dig en fortsatt bra dag.



Kram



http://lindalovelie.blogg.se

2011-06-09 @ 14:16:36
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Åh va gött det är med jordgubbar :) ni får gärna skicka hit några! :)

2011-06-09 @ 16:25:32
Postat av: Angela

Åh jag hatar jordgubbssäsongen känns så Jävla surt med alla som säljer gubbar och de doftar såååå gott! Jag är bra avis på dem som kan äta gubbar! Jag blir så jädrans sjuk :-(

Kram

2011-06-10 @ 10:10:58
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Angela

Pst, härliga bilder vännen <3

2011-06-10 @ 10:12:22
URL: http://angiefunderar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback