Helgen...

Bara sprang förbi med en rusande fart,måndag och jobb imorgon igen.
Men innan dess ska vi hinna med ett kalas hos syster Yster,bada barn,klippa naglar och välja kökstapeter!
Dagarna går och nu har vi bott hemma hos min Mamma o Pappa i en vecka,vi äter,sover och har det toppen!

Har knappt vågat mig hem och kollat hur det ser ur,men igår efter jobbet så kände jag att nu var det dags (glömde ju ta med kameran såklart)

Robin hjälpte Thomas igår och ojoj så snyggt det blir i mitt kök,nya taket är på plats och golvet i köket nästan klart.
"tror jag kommer älska mitt nya kök,snart hoppas jag alla minnen efter allt illa Curt Wrigfors och Ebp gjort oss för alltid är bort och vi bara kan få leva som vanligt igen"

Glömmer gör jag aldrig,men det ska bli skönt att inte bli påmind varje dag!

Fel det kan vi alla göra,men det först efter man gjort fel som man visar vad för sorts människa man är!
Curt har under dessa tre och halvt år inte så mycket som bemödat sig att försöka rätta till de fel han orsakat oss!
Med så många år i bryggbranchen och så somhan själv och hans vänner "två stycken" målar upp honom finner jag det mycket löjligt och väldigt oklokt att inte ens då komma med rätt info!!

Grunden till vårt hus är perfekt,vi har två helt oberoende besiktningsmän som godkännt grunden!
Ha,ha det är pinsamt hur de söker hjälpa sin vän!

Hoppas ni alla får en fin söndag!

Får ni tid över,så länka mig gärna till fina kökstapeter tips!

kramelikam

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh va härligt att få ett litet livstecken från dig raring ! Du är saknad <3

Vilket härligt söndagsnöje att välja tapeter !!

KRAMAR

2011-03-06 @ 09:53:17
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Kökstapeter har jag tyvärr inget tpis på då vi har väv och vitt över, så det är mitt förslag, väv och måla benvitt, kommer bli sjukt snyggt till golvet. Och så kakel över diskbänken.

Jag hoppas ni snart får flytta tillbaka och som du säger, gå vidare, vilken röra detta verkar ha varit för er, fy sjutton vilken mardröm. Men ni får fint till sist! :)

2011-03-06 @ 10:52:12
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback