Brrrr...Det är kallt!!

Så här är det, tänk er en soffa full med kuddar härligt varma fleecefiltar en varm kopp kaffe!
Det är bara att glömma för mig tyvärr, men Eddie beddie banan han kan han, ja kaffet hoppar han nog över
och tar en pepparkaka istället!!


Men jag ska inte klaga, mina små skolbarn har åkt för längesen, ut i halvmörker och kyla.
Vad tusan skulle de krångla till allt och ta bort vår skola så de nu tvingas åka buss?
En riktigt läskig busstur under vintern!!

Även om jag ogillar bussresan och att Västra Tollstad inte finns mer "saknar verkligen den skolan".
Så måste jag säga att jag är väldigt glad för mina barn har så bra lärare de är så gulliga allihop!
Tack för ni tar så väl hand om mina guldklimpar!



Åker era barn skolbuss?

Ha en underbart fin dag mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Nina

Nej det gör dom inte, jag får köra ; )



Ha en bra dag!



2011-11-17 @ 08:55:47
URL: http://petitfashion.se
Postat av: Linnéa- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba ♥

Ebba kommer att börja åka buss när hon börjar skolan men än är det dagis som gäller :)



Dock känns det ok med bussen sen för dom åker bara ca 10-15minuter i en liten buss med bara skolbarn från 1-3an och det är en från våran by som kör bussen :)



2011-11-17 @ 09:28:05
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Nästa gång får du allt inta soffan och koppen kaffe, nån rättvisa får det vara :D



2011-11-17 @ 11:02:35
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vad jag längtar efter snön nu. Vi kör fortfarande med boardman-seten för att slippa smutsa ner overallerna :-D



2011-11-17 @ 21:10:15
Postat av: Linda

Gullungar! :)



Förstår att du tycker bussresorna är läskiga...det skulle jag också tycka.



Kramar



2011-11-19 @ 12:43:58
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback