Ge upp..

Att ge upp är nog det enklaste man kan göra!
Det är därför det gör så himla ont att inte ge upp ,när man kämpar mot tårar som man inte kan blinka eller torka bort de kommer med sådan kraft och rinner över på samma sätt som smärtan och saknaden efter min älskade Pappa sköljer över mitt hjärta och ut i varje ven i min kropp det går inte att hejda!!
Varför ska jag hejda det som inte går att ändra?
Jag har sorg och saknad -det måste jag tillåta mig att ha!
Det är inte att ge upp ,det är att vara mänsklig!

Tror inte mina vänner?

Önskar er en fin Söndag!

kramen



Kommentarer
Postat av: Millan

Stora kramen till dig! Tänker på dig!

:love:



Man måste få gråta färdigt först innan man kan gå vidare...det ÄR mänskligt! :love::love::love:

2011-10-16 @ 13:17:55
Postat av: Carro

Du är bara mänsklig och du har inte gett upp för att du gråter! Du måste få gråta och sörja för att kunna ta dig vidare! hade jag bott nämre hade jag åkt och lämnat lussekatter (gravid cravings) till dig idag och gett dig en stor kram!!!! Tänker på dig! <3



2011-10-16 @ 14:00:59
Postat av: Anonym

Tack för att du kommenterar!

Du har all rätt i världen att gråta o sörja. Den som säger att det inte är mänskligt att göra de, den har inte förlorat någon som betyder så otroligt mycket för en.

Ja skickar tusen kramar till dej



:love::love::love::love:

2011-10-16 @ 20:56:29
Postat av: Fröken M

Om man inte tillåter sig själv att sörja och göra det ordentligt är det svårt att komma vidare. Saknaden kommer alltid att finnas där, men du kommer lära dig att leva med den ! Du är stark vännen !! kramar



:love:

2011-10-16 @ 21:41:36
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback