Nu börjar vi om-så alla som vill kan vara med-Vinn 300kr presentkort på lyxiga plåtburkar!


Jag är med och tävlar om ett presentkort på Lyxiga plåtburkar hos familjenkidz

Plåtburkarna kommer från House Doctor ,Blafre ,La Shelf ,Derrière la porte/Dixie/Valérie Nylin vars färgstarka och fantasifulla produkter piggar upp varje hem.


Visst vill du med vara med!

För att vara med gäller följande!
-Kopiera bilden och den kursiva texten länka till min blogg och lyxigaplåtburkar på din blogg/facebook
Skriv en kommentar till detta inlägg vilken burk ni skulle välja om ni vann!

Sen är det den som kommenterar bäst på min blogg som vinner!
Bombardera mig med era kommentarer-jag kommer svara på alla!
"
gäller på alla mina inlägg fram till den 4/11-2011 "


Lycka TILL!!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... nu du kommer du inte undan, du vet att jag älskar vburkarna ( och dig ) så jag ska bombadera dig med besök och kommentarer ;)



http://frokenmela.blogg.se/tavlingssida/2011/october/vinn-finaste-burkarna.html



Ja har ju ganska många av dessa burkar sedan tidigare, men saknar en för småkakor så DEN vill jag vinna !!



Kramar



2011-10-12 @ 10:59:25
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Nu vill jag verkligen vinna en,länkar på fejjan;)

Skulle bla annat vilja ha dden fina kaffeburken kram vännen



2011-10-22 @ 09:16:49
Postat av: Millan

Om jag vann så skulle jag vilja ha kakaoburken...



:-d



kramen

2011-10-31 @ 15:06:30
URL: http://byllelantis.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback