Efter en sömnlös natt..

Är vi nu alla uppe och barnen väntar otåligt på sina kusiner "tack gode gud för barnen och deras härliga livslust"
Trots att de sörjer och saknar lika mycket som vi vuxna gör,så lever de och tar vara på varje sekund de kan vara glada och lyckliga...Jag borde ta lärdom av dem för de har en sund syn på livet de små!

Thomas ska hjälpa Robin att lägga golv idag,det blir så fint hemma hos Robin ljust och harmoniskt med fjärilar på väggarna ett riktigt drömhem för en underbar och genom snäll kille min fina son..Om jag får så kan jag ta lite kort
så ni får se hur fint det blir..

Jag tänkte jag skulle ge mig på en storstädning idag,sysslesätta mig till 100% så jag är så trött att jag stupar i säng ikväll,vad tror ni om det?

Jag har även bestämt mig för troligen låsa min blogg,det är så många som dagligen läser min blogg ( men bara några fina vänner som lämnar ett avtryck och jag är så tacksam för er som tar er tid ) i denna svåra livskris jag är inne i behöver jag varje litet ord..Är inne i en mycket känslig period i mitt liv!

Så ni som vill ha lösen ord lämna ett medl här vem ni är och vart ni bor om ni vill inget tvång ( intressesant att få se vilka delar i vårt land ni kommer ifrån ) så ska ni få lösen..

Önskar er alla en fin Lördag!

84600/
Kram/J

Kommentarer
Postat av: Elin Josefsson

Tack för att du kommenterar!



Hej jessica,

jag vill väldigt gärna ha ett lösenord, även om jag inte kommenterar så vet du att jag finns här för er, vi träffas nästan varje dag på jobbet och jag finns för att stötta er! <3

Hoppas ni vet det<3



Kramisar!:love:

2011-09-03 @ 10:41:45
Postat av: Jill

Tack för att du kommenterar!

Du skriver så fint Jessica om din pappa och kära familj. Man blir rörd varje gång man läser den. Fortsätt med det tror du mår bra av att skriva av dig sorgen. Kram



2011-09-03 @ 11:15:25
Postat av: johanna

Tänker på er! Tack för att du kommenterar!



2011-09-03 @ 11:26:16
Postat av: Furman

[email protected]



2011-09-03 @ 11:33:46
Postat av: emelie

Tack för att du kommenterar!



jag läser. o vill gärna fortsätta läsa

2011-09-03 @ 11:50:30
Postat av: tia

Jag förstår att du väljer att låsa bloggen, om jag får så vill jag gärna ha lösenordet, även om jag inte alltid kommenterar så läser jag alltid det du skriver.



kram



2011-09-03 @ 13:26:16
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Jag vill gärna ha lösen! Bor i Solna :-) Skickar en kram och geléhjärtan!



:love:

2011-09-03 @ 14:12:22
Postat av: Jenny

Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg och du vet ju vem jag är. Kram Jenny



2011-09-03 @ 15:10:17
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Schumiferrari

Kram på dig vännen! Klart ska du stänga din blogg om du känner så. Vill gärna kunna läsa i fortsättningen oxå. Bor nere i skåneland



2011-09-03 @ 15:20:06
Postat av: Julia

Jag hoppas jag får följa m till din låsta blogg...



Kramar till dig du vet var jag finns om dy behöver! <3<3<3



// Julia B i Gbg



2011-09-03 @ 16:12:44
Postat av: Carro

Jag vill såklart ha ditt lösen till bloggen. Det gör så ont att läsa dina rader din smärta känns i hela kroppen. Kram till dig vännen <3 och karlskrona var det här=)



2011-09-03 @ 18:00:41
Postat av: Carro

Jag vill såklart ha ditt lösen till bloggen. Det gör så ont att läsa dina rader din smärta känns i hela kroppen. Kram till dig vännen <3 och karlskrona var det här=)



2011-09-03 @ 18:00:57
Postat av: Helena Andersson

Visst har barnen ett helt fantastiskt sätt att sörja. Att kunna va jätteledsen och sörja för att nästa stund vara helt inne i lekens värld och skratta och stoja. Tror ju dock inte att de sörjer mindre för det. De har bara ett helt annat sätt att bearbeta sin sorg. Det verkar ändra sig allteftersom man blir äldre. Men å andra sidan måste man få tillåta sig att sörja för att kunna komma vidare i sin bearbetning. Man måste även tillåta sig att få skratta och ha kul när man kan, utan att ha dåligt samvete för att man mår bra en stund. Låt sorgen ta tid - du kommer nog aldrig komma över den, men den kommer bli lättare att handskas med. Jag önskar av hela mitt hjärta att ni så småningom kommer se ljust på livet och tillvaron igen. Det känns nog inte så nu, men jag är övertygad. Ni är starka i er själva och ni har så fantastiskt mycket styrka i varandra och i era minnen av Jonny. Jag vill inte få det att låta som det är en svaghet att sörja, för det är det absolut inte. Men jag vet att ni kommer klara detta. Säg till om du känner att du vill lätta ditt hjärta. Förresten - fortsätter gärna läsa din blogg. Min mail är [email protected] Var rädda om er nu. Kramar Helena



:love::love::love:

2011-09-03 @ 19:06:45
Postat av: Joy

Hej fina du. Jag heter ju Joy och bor i el stockholmo. Vill gärna fortsätta följa din blogg. Massor av styrkekramar till dig!!!



:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

2011-09-03 @ 19:42:21
URL: http://Minigard.blogspot.com
Postat av: Fnulan

Följer dig gärna om jag får....



2011-09-03 @ 23:13:41
URL: http://fnulan.se
Postat av: jessica

Jessica, jag läser din blogg varje dag, men vet att jag e urusel på att kommentera. Jag förstår hur du känner, min morfar var som en pappa för mej och det var ett fruktansvärt slag när han gick bort. Det är dock 21 år sedan nu, men saknaden efter honom finns fortfarande. Jag säger som du, att ibland känner jag hans närvaro. Vid vissa situationer har jag hört att han varit där och räddat........! Var på healing en gång, och då berättade hon om morfar. Då kom tårarna. Så som sagt, Jonny kommer alltid finnas vid din sida! Jag fortsätter gärna läsa din blogg om jag får.

Många kramar till er alla! Jessica



:love:

2011-09-04 @ 09:24:33
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Elin - Bondmora

Jag fortsätter gärna att läsa din blogg

[email protected]



Styrkekramar till dig!



2011-09-04 @ 11:14:35
URL: http://bondensfru.bogg.se
Postat av: Klara

Tack för att du kommenterar!



Jag följer dig gärna...Bor i "bynn".

Styrkekramar i massor till dig & familjen.



2011-09-04 @ 11:32:51
Postat av: Anonym

Tack för att du kommenterar!

Jag vill gärna forsätta Läsa din blogg. Mvh Linda i Skänninge hoppas du minns vårat lilla samtal! Kram



2011-09-04 @ 18:39:19
Postat av: Marie

Jag vill fortsätta läsa och lovar kommentera bättre! Ödeshögsbo i 20 år, Grännabo i några fler



2011-09-04 @ 20:06:40
URL: http://Lyckansland.blogspot.com
Postat av: Helene Nydahl

Jag följer din blogg, men är dålig på att kommentera :-(

Bor i Vadstena, men har koppling till "Bynn"

Är du nyfiken på lite "släktforskning" så får du gärna fråga ;-)

2011-09-04 @ 23:37:09
URL: http://mamzan.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback