Våfflor i stora lass...

Jag frågade barnen vad de ville ha till kvällsmat "dumt gjort jag vet" och de var alla eniga om att våfflor ville de ha ( vilken tur jag hade, det kan bli många viljer när ag ställer en sådan fråga )! Eftersom jag vill ha lyckliga barn så gör jag som jag lovat och lagar det de ville ha!'


Jag ångrar mig inte en sekund, för vad de åt och nu är det alla mätta och glada!

Nu ska jag ta mig i kragen och natta dem med, så här står det tandborstning närmast på att göra listan!

Funderade en kort stund på om det var julpynt som skulle fram och inte påskägg!?


Nä lägga barn var det, imorgon är dte jobba som gäller igen :)

Kramen/J



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag tror nästan vi är dom ända som inte fått någon mer snö, men det gör inte mig något :)



2012-04-06 @ 22:33:32
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Fnulan

Så tragiskt för er! Hoppas att påsken blir bra i alla fall min vän!

PUSS

2012-04-06 @ 23:34:44
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

mumsmumsmums! :D

2012-04-07 @ 11:42:27
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas ert påskväder ordnat till sig -vi har haft rätt kyligt men strålande sol. Härligt!



2012-04-08 @ 18:52:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback