Vänner....

Jag är precis klippt slut, vi har haft en ruper trevlig dag med mycket shopping och massor av god mat!
Så sängen lockar extremt mycket känner jag :)..

Istället för att skriva ett luddigt inlägg om ingenting så ska jag här ge er ett tips som ni säkert kommer bli glada åt! Eller vad säg om upp till 80% PÅSK-rabatt på www.rumattälska.se på utvalda produkter!

Shoppa loss nu vänner för det här är kanonbra rabatt!

SovGott finaste underbara ni, jag ska svara er alla på fina kommentarer imorgon efter jobbet/ läggning av barn och rastning av jycken :)..

PUSSEN!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det var verkligen en bra rabatt! :)

2012-04-03 @ 09:38:45
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Tack för tipset, ska kika in på en gång :)



2012-04-03 @ 10:19:04
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

ska inte shoppa mera just nu blundar



2012-04-03 @ 20:52:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback