Teamwork....

Att hjälpas åt har jag alltid gillat, bara det blir som jag säger så är det OK!!!
Jag tittar på, tar en bild då och då!

Nu skojar jag lite med dig bara ;)...Bäst att vara väldigt tydlig så ingen tror jag är en slavdrivare och har mina barn till barnarbete :D..


Vi jobbade stenhårt, tid och rum försvann.....Klockan var närmare 02:00 på natten innan vi var isäng, men med glada och nöjda barn så var det värt att ha sömnen kvar i ögonen hela dagen!!


Mirellahs rum "nästan klart" nu är det roliga kvar....INREDA!! Med de där små men ack så viktiga detaljerna!!

Nathalies rum! Samma sak där småfix och härliga detaljer kvar!

Kan ni tänka er efter snart fem långaaa år, har vi ett hem!!

FUCK YOU i röven med ett stålrör med taggtråd runt CW!!!


Ha en fin dag min vän!
p,s om det är någon som tycker jag är sur idag, helt rätt!
Humöret är i botten, har haft värsta gallstens anfallet inatt Aj, aj aj!!
Just nu känns det som jag haft en press på två ton över min blekfeta dallriga mage!!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

VAd fint det blev! Ser riktigt lyxigt ut :)



Och hoppas du blir bättre, gallsten låter ju inte direkt kul...



kram!



2012-01-10 @ 12:21:02
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Helene

Vad kul att se när alla samarbetar o har kul ihop!

Jätte fina rum!!

Hoppas du blir bra snart!

kram



2012-01-10 @ 13:42:43
URL: http://mamzan.se
Postat av: Zara

Åh vad fint det vart!!



Kram



2012-01-11 @ 18:59:51
URL: http://www.handmadebyzara.blogspot.com
Postat av: Angela

Vad fint töserna har fått det!! Jag älskar maskros lampan, den ger ett så härligt sken :-) och som du säkert minns har ju jag den själv ;-)



Hoppas du mår bättre nu vännen annars trycker jag allt att du ska ta och köra ett besök hos herr dr i veckan. Själv har jag ännu ett Thorax besök i veckan suck



Stor kram



2012-01-15 @ 14:34:01
URL: http://angiefunderar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback