Var med och tävla om 1049kr...Påminnelse :)


Klart du ska vara med!
Då vill jag att du gör följande:

 

*Har du blogg så kopiera bilden ovan och lägg den på din blogg med följande text 
Jag är med och tävlar om en fyndlåda från www.kidzshop.se hosfamiljenkidz.blogg.se

Har du ingen blogg så går det bra att länka om tävlingen på facebook med bild och texten ovan 

Sen är det bara en sak till, det här är en tävling där du själv bestämmer om du ska vinna!
För den som är mest aktiv här på bloggen utses som vinnare!

Tävingen pågår fram till den 9/7-2012

Lycka Till Min Vän!



Kommentarer
Postat av: anna

förresten har glömt o fråga men när är johanna marknaden ni ska väl stå på den?



2012-06-06 @ 18:28:44
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jamen just ja, tävlingen.. Den hade jag faktiskt glömt bort, hehe.

2012-06-06 @ 22:37:36
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Håller fortfarande tummarna! :)



2012-06-06 @ 23:14:05
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Har en kompis som just vann en bil på en slogantävling hos någon bilhandlare...sånt händer ju liksom inte :-O



2012-06-09 @ 21:21:17
Postat av: Hanna

Roligt att du har så många tävlingar :-)



2012-06-09 @ 21:25:34
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det är klart man är med :)

2012-06-11 @ 20:47:48
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback