Det finns en smärta!

 
En smärta som gör långt mycket ondare än alla slag!
 
Det är sorgens krampaktiga tag i bröstet, saknaden efter den man älskar så mycket!
 
Aldrig mer, får åter igen en stor del av mitt liv!
 
Min familj är i stor sorg åter igen, det gör mig så ont att se dem, hjärtat är sönder trasslat åter igen, precis när jag/vi nästan lärt mig att leva med den del som togs för mig för 2 år sedan när min Älskade Pappa hastigt fick lämna oss.
Nu står vi där åter igen och kämpar efter luft för att klara en dag i taget!
 
Älskade älskade Morfar du fattas mig så mycket!
 
 
 
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback