God morgon min vän!

Det var ett tag sen vi vaknade här hemma, skoldagar betyder alltid tidig morgon🐥

Stackars barn, bussarna går mellan 07:00- 07:30 hutlöst tycker jag!
Ni kan ju gissa hur tidigt barnen måste kliva upp 😝..
Men nu är jag en morgontrött typ och barnen klagar inte varje dag, utan de hoppar upp med ett leende för det mesta 😘 så de har nog inte så stora bekymmer över det som jag har ☺😁

Vet ni vad, nu tror jag att jag och Junie ska krypa ner i min säng och ta en liten morgon vila 😴😍

Ha en bra start på dagen vänner!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback