Så trevligt när det ligger paket i postlådan!

Precis det fick jag igår, ett lila fint paket med mitt namn på " innehållet var nog inte till mig utan till Lilla Junie 💜 " 😘.

Är helt tokig i fina babyfiltar och just det låg det i detta paket, en färg glad och med så fint mönster från Danska Molo som by the way gör helt underbara barnkläder!!

Men det bästa av allt det var fjärilar i trycket och ni som känner mig vet vad fjärilar betyder för mig 😊

Junie somnade gott med sin nya fina filt igår kväll, så den fick väl godkänd!

Tack snälla Jennie Skog som var avsändare av den fina filten 💜



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback