Julklapps tips!

Ni är många som frågar efter mina julklapps tips som jag brukar ha här på bloggen 😍☺ och det måste betyda att jag har mina läsare kvar sen förra året " blir så glad ❤ " och då måste jag ju lyssna på er!
Så visst ska här bli dagens julklappstips även i år ( nytt för i år är- jag vill gärna även ha era tips ) 
Mitt första julklapps tips blir en fin vägghylla med belysning från RonTin-design. Designad som en parfymflaska, perfekt att ställa smink, parfym och hårspray på intill en spegel eller helt enkelt bara ställa favorit parfymen på!

http://m.rontin-design.com
Tipsar om att ni kanske bör beställa dem redan nu 
Då de görs för hand och en någon har viskat att de går åt i en rasande fart!

Så vad är ditt julklappstips!
Kramelikram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback