Man skulle kunna tro...

Att mitt liv består av att äta och laga mat!
Lite grann ligger det nog i det med, men bara lite 😋...

Mina dagar är så lika varandra att jag inte vet vilken veckodag det är längre 😛..

Men jag ska inte klaga, det lovar jag!
För jag trivs bra just nu, plockar, tvättar och lagar lite mat med.. Städar en stund och åker en sväng till Kidz 😊 Hälsar på Mormor o Morfar, badar med barnen och njuter av solen. Umgås med barnen massor och bara är!
Och så längtar jag såklart till vår lilla Sessa kommer 💗. BF +2 idag!
Tror hon kommer på fredag först, så än är det några dagar kvar ❤

Kram på er alla!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback