Men hur kunde jag glömma...

En sådan stor händelse!!
Fy och skäms på mig 😝

Min lille goe godisunge tappade ju sin tredje tand igår kväll och liten så gullig han är 😍..

Någon mer som är gullig som vanligt är Robin som lagade en låda med supergod köttfärssås och makaroner till en hungrig Mamma!! Gud så gott det var och sting var det också MUMS!!
Jag åt upp allt själv och det var en stoooor portion ❤❤❤

Säger det igen, mina barn är min lycka i livet och är så glad att få vara deras Mamma ❤ ..

Kram alla och kan jag hoppas på att vara niobarnsMamma i morgon 💕💞💙💓💚💜💙💕💛💙💖💞❤



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback