Lite sent...

Men nu är det upp ätet, bort plockat, diskat och klart!
Middagen blev lite sen idag om jag säger som så 😉
Pust!!

Vad trött jag är, men ändå på gott humör 😊..

Det står en stooor kartong med en fin vit spjälsäng och alla tillbehör runt den lutande mot min soffa!
Den vi fick när vi fyllde år i maj, nu ska den snart användas ❤.

Thomas mår inte helt bra, men så snart han är lite bättre ska vi fixa ihop den och bädda så sött i den 😊 Han vill vara med men orkar inte idag så då väntar vi snällt ☺ Fast det kliar i fingrarna på mig!!

Kram min vän!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback