Lilla loppan och jag 💞

Att ha en vÀn Àr viktigt för alla tycker jag, nÄgon att garva lÀppen av sig med.

BerÀtta saker man inte vÄgar göra för vem som helst, grÄta ut en stund med eller bara snicksnacka om allt ingenting med.

Jag har en sĂ„dan vĂ€n, hon vet vem hon Ă€r och Ă€ven om det gĂ„r pĂ„ tok FÖR lĂ„ngt mellan vi ses, sĂ„ kĂ€nns det som vi pratat var dag nĂ€r vi vĂ€l ses!

Tack för du finns min vĂ€n❀

Sen har jag en liten, liten vÀn som Àr helt beroende av mig! En liten mysboll som finns dÀr nÀr helst jag behöver!

Visst Ă€r det hĂ€rligt med vĂ€nner💕

De Ă€r som stjĂ€rnorna - Man kan inte alltid se dem! Men man vet att de finns dĂ€r Ă€ndĂ„ 💖



Kommentarer



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback