Jag är sååå mätt..

Tänk er, jag skriver matlista och Robin & Amanda åker och handlar allt!!
Behöver bara skicka med kortet och listan så är kyl/frys och skåpen fyllda!!
Det är lyxigt det!


Det är inte nog med det, Robin lagade fredags myset också!
TACOS!!
Nu är jag proppmätt!

Underbara är vad de är!!
Amanda hjälpte mig att plocka fram adventsljusstakarna med, så skönt!!

Ser ni min fina rosa kvast? Ett av mina bästa köp, används typ 5 gånger minst var dag. Så skönt att slippa dra fram dammsugaren var gång det blir smulor på golvet 😃
Just det, jag vann ju på mina låter eller tre av dem var det vinst på 😊

Nu ska de skrapas 😘

Kram på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback