Det känns som igår- Samtidigt som du alltid funnits i mitt liv!

Ligger i sängen och har precis ammat dig mitt lilla hjärta!


Tänker tillbaka på de dagar som gått sen du föddes!

Det känns längesen men ändå som precis nyss!
Du låg i min mage- längtar var stor efter dig och sorgen tung efter min älskade Morfar denna dag!
Du gav oss glädje i vår sorg, tack älskade barn!


Dina första besök var Storebror Robin o Amanda!
Mormor o Kaj 
Storasyster Nathalie och två av hennes vänner!
Stora syster Fiddelie!
<3


Din första tur i vagnen på BB som Robin var så gullig och tog med!
" Han visste hur galen Mamma är i barnvagnar "


Första gången du åkte bil hem från BB!

Vilka underbara ögonblick att minnas!
Många fler kommer vi att få!
Älskar dig mitt lilla liv!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback