Perfekt slut på en härlig Lördag ❤️

Har haft bra lördag med nära och kära- Promenad i vårsol är ju aldrig fel 😊
Det var så varmt att sticketröjan fick åka av " svettigt " kom på mig själv att undra hur det ska bli i sommar om jag redan tycker det är varmt 😂

Det låg en stor benbit mitt på vägen 😁 bläääk!
När jag kom fram till Mormor så väntade Thomas, Melwin och Eddie redan sedan länge!
Vi lunchade ihop och sen åkte Thomas och busarna hem och körde runt lite på sina fyrhjulingar!

Jag blev kvar hos Mormor och drack kaffe och pratade lite skit 😘

Min fina och snälla Mormor ❤️
Innan jag åkte hem så lärde jag mormor att använda sin IPAD 😊
Lättlärd som hon är- kan hon nu ta sig fram och titta på TV4 play!

Hem laga mat och slöa i soffan!
För att avsluta dagen med en så underbar överraskning ❤️

Fattar ni vänner hur rik jag är ❤️
Älskade Eddie!
❤️❤️❤️
Bättre slut på dagen kan man inte få❤️

Släckte ni en timme nu ikväll?

Sov gott!



Kommentarer
Postat av: tia

Benbiten ser ut som den lägre delen av ryggraden och bäckenbenet på en fågel :)


Svar: Grr vilken stor fågel 😁 den var säkert 40cm 😊 Tack för du löst min fråga ❤️
Önskar dig en härlig söndag!
FamiljenKIDZ

2014-03-30 @ 08:57:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback