Börjar känna mig blogga sugen!

I förrgår kväll läste jag mig tillbaka i bloggen och fy som jag saknar er alla Goa läsare och bloggvänner❤️

Gemenskapen oss i emellan, tips, råd och puffar att gå åt rätt håll eller bara några glada ord ☺️

Måste börja blogga igen, dels för det är så härligt att se barnen växa upp genom bloggen. 
Man minns precis ögonblicken man läser och bilderna man tagit bekräftar det😊

Så nu är jag strax tillbaka efter ett långt uppehåll och med mycket mer erfarenheter.. 
Selfies På gamla jag 😜 Tantselfies🙈

Kram på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback